Informatie over fietsen, fietsmerken en accessoires

Home » , , , » Garantie en service Wehkamp fietsen

Garantie en service Wehkamp fietsen


Wie bij Wehkamp een fiets besteld krijgt daar enige jaren garantie op. Maar hoe werkt de service en garantie via deze online winkel?


In de fietsenwinkel van Wehkamp koop je bijzonder goedkoop fietsen. Ondermeer een degelijke elektrische fiets onder de 1.000 euro of een goede moederfiets voor 400 euro zijn daar te koop. Interessant lage prijzen, en ook nog eens een lange garantie op frame en onderdelen. Maar wat als je aanspraak moet maken op die garantie, of wat als je je fiets een onderhoudsbeurt wilt laten geven?

Voor zijn service en garantie maakt Wehkamp gebruik van de landelijke organisatie FietsNED. FietsNED is een soort ANWB Wegenwacht voor fietsen. Hun servicewagens rijden door het hele land. Ze kunnen gestrande fietsers helpen, maar ook aan huis reparaties uitvoeren, en voor dat laatste gebruikt Wehkamp ze.

Mocht je Wehkamp fiets binnen de garantietermijn een defect vertonen, dan bel je de klantenservice van Wehkamp. Deze zorgen er dan voor dat iemand van FietsNED bij jou thuis de fiets komt repareren. Een service waar geen andere fietswinkel tegenop kan!

Wehkamp geeft (afhankelijk van het merk en type fiets) 5 a 10 jaar garantie op het frame en circa 2 jaar garantie op onderdelen. In combinatie met de service aan huis van FietsNED is dit een ijzersterke garantie, en dat voor fietsen met zo'n lage prijs!

Kijk in de Wehkamp fietsenwinkel voor het aanbod aan fietsen. Wehkamp voert ondermeer de merken van Speijk, Hollandia, De Fietsfabriek, Strida (vouwfietsen) en Van Moof (designfietsen).
-->